Music is life

Mina grannar måste vara så sjukt less på mig och min musik. Oftast drar jag igång det högsta så fort jag vaknar. Jag har inget problem med att fördriva tid. Jag kan stå i timmar och sjunga och hoppa till låt efter låt. Det värsta av allt....är att nu har min beskärda del av Janis Joplin låtarna, och många andra favvolåtar tagit slut på spotify...mardröm. Vet inte hur länge man måste vänta tills man får lyssna på dom igen? Så fort ekonomin tillåter ska jag fan i mig köpa tjänsten. Även om jag hatar det. Men jag blir tokig. I need to have.

Nu har jag poppat järnet ett tag och ska strax iväg till gymet, jobba bort julgodiset... det här gymet är helt ok, men jag saknar Fristilen i Östersund så enormt mycket. Det var det bästa gymet någonsin. Trevliga instruktörer, goa norrlänningar som hade pumpen och ett jävla drag jämt. Saknar partyfredagarna dom hade. Saknar allt. Saknar dessutom dig ANNA! Så skönt att ha en träningsbuddy att prata av sig med. Kram till dig där uppe i norrland!
Ikväll ska jag iväg på afropower med Jeanette, ska bli askul att prova det! Kommer få många skratt åt mig själv.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ida, du ska veta att jag saknar DIG här i Östersund!!! Det är liksom inte lika kul att träna när inte du är med. Men "rackarns" vad du imponerar på mig ... springer på det viset, toppen bra jobbat .. och lite svett har nog ingen dött av haha:D Fortsätt att kämpa på! Förresten, kanske skulle men fara ut och springa lite .. jag blev liksom lite peppad :) Jättekram Anna

2011-12-12 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0