Sova gott

Stel som en kärring på 80 år nu efter träningspasset. Sträckte ut ordentligt men det blir på något sätt alltid att jag blir inflamerad i hela kroppen efter träning och kommer knappt upp på morgonen efter. När jag vaknar känns det som att jag har hundra mil upp till ytan, huvet väger 80 kg och det känns som att ryggen ska gå av innan jag kommer upp ur sängen ALLTID. Men sen är allt bra igen!
Har provat spinning på några olika ställen nu och det här var helt klart jobbigast. Roligt också att det är ett gäng på ca 20 st och det var endast 4 tjejer. Resten hocky och fotbollsgrabbar. Mörk belysning så man slipper bry sig om att man blir röd som en tomat och discolampor och svinhög music. I like. Nu kommer jag sova gott.

Men först, kalla fakta om botox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0