Tripp trapp



Sitter och väntar på att min andra halva ska komma å hämta upp mig för en runda på gymhelvetet. Lite jobbigt att träna med pojkvän tyker jag, jag blir så tävlingsinriktad och är en dålig förlorare. Och jag vet att jag aldrig kommer slå det aset i kondition ens. Men man kan ju glutta och flörta under tiden, DET är ju mysigt! :)
Man tror att man är snygg där man hoppar fram på löpbandet men egentligen är man risig och röd som en tomat som svettas så det bildas en badbassäng under så löpbandet snart flyter ut på gatan i en våg. Tur ens respektive tycker om en, i vått och torrt. Ha

Sitter och knaprar på broccoli under tiden. Det är så jävla gott.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :P

2011-12-09 @ 12:38:21
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0