All helgona

Det är faktiskt en av mina favorithelger på året nu. Och det är av en liten tradition jag har varje all helgona helg att gå till kyrkogården och tända några ljus. Tänder på några gravar som jag tycker verkar ensamma, kanske inte har någon anhörig som är där och tänder eller lämnar blommor, och så kan man passa på att sända sina tankar till dom man haft omkrings sig som gått bort. Tänker alltid på farmor och farfar.
Jag är lite andliga av mig, tror inte på gud på något sätt, tycker bara att det är så otroligt vackert på kyrkogårdar och i kyrkor. Går gärna dit och tänker.







Nu blire så mycket bättre och lördagsmat!!!! Mums.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken fin tradition! :)

2011-11-05 @ 20:23:53
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0