Gokväll i stugan

Så var denna dag också över. Inte ens hunnit reflektera att den börjat. Vet inte vad det är med tiden nu för tiden.
Hela kvällen har jag sprungt runt med restless legs eller vad det heter. Helt säker på att jag har det. Det är så jävla störanade. Det är så ofta och det är värst perioder när jag inte tränar regelbundet så imorgon blir det en jogg det första som händer! Har varit svårt att plugga idag med dom benen men jag får köra lite extra imorgon helt enkelt.
Nu tänkte jag slänga mig i sängen och läsa lite för nöjes skull. Senare slockna som en säl på en sten. Vakna upp stel som en 80åring som vanligt. Tror mina muskler håller på ge opp i rygg och axlar. Ännu en anledning att skaffa gymkort!...men va gör en fattig jävel? Man får väl lyfta lite mjölkpaket hemma :)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0