Hello.

Det blev rester av fransk chokladtårta till frukost. Väldigt bra Anna Skipper mat. Väldigt bra start.
Tänker tillbringa hela dagen hemma med att plugga på skrivkursen och dra igenom några klippfilmer för att uppdatera lite som trillat bort ur hjärnan! Lite te och pepparkakor till detta så.

Kvällen igår var super. Om man ínte säger så mycket så kan man inte säga så mycket dumt. Det körde jag på. Kände mig som en stum idiot som inte hade något alls att säga. Inte ens när jag försvann bort i mina tankar i några minuter för att komma på något att fråga...så kom jag på något. nada.
Jag fick iallafall i mig grillad fläskfile med soltokade tomater och god pasta. Låt maten tysta mun passade utmärkt för mig igår. Bara det att ingen annan körde på det. Alla barnen pratade runt det stora bordet utom Ida hon fick bara lida. Haha. Väl hemma rök det 2 flaskor brut och sen stapplade man väldigt nöjd i säng.
Jag överlevde. Så långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0