Illa...

Illa jag mår illa.
Som sagt så är denna vecka lite av en domedag för mig. Känns som bödeln står bakom mig och att döden ska ta mig när somhelst. Tror jag har lite extra ångest bara för att man festar på helgen och när spriten flyger ut ur kroppen så kommer allt. gammal kärring oh yes. Men i allafall...så kommer svärföräldrarna hit i eftermiddag och jag mår riktigt jävla illa över det för jag är så sjukt nervös. Historien bakom är väl rätt och slätt det att jag har varit tillsammans med A i över 2 år och aldrig träffat dom!? Sjukt konstigt men så är det. Och jag känner ju mig själv...blurrar ut massa konstiga kommentarer och frågor och allt kommer bli tyst och förvirrat.
Mamman fyller 60 år så vi ska ha fika och mingel här hemma först och sedan ut och äta. Kommer säkert sätta något i halsen på restaurangen och hosta som ett tok och råka spotta ut det i pannan på personen rakt över. Eller spilla ut ett glas...åh fan.
Nåja...efter idag är det brar fredagen som är kvar... sjukt nervös.....snart säger jag varför.


Städa HELA lägenheten och alla vrår nu. Spotify, bruce springsteen....har vi en mariestad i kylen eller?


OMG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0