Morning world.

Så kom den dagen som känns som den värsta i mitt liv. Muntra rader till morgonkaffet va? Haha. Men jag orkar inte vara nervös längre. Det är inte själva grejen som är grejen utan det sättet dom jobbar på som är så totalt olikt det vi hade på utbildningen och därför blir man osäker, särskilt när det är ett tag sen man höll på. Värsta är ju om man får hjärnsläpp och verkligen inte vet hur man ska göra och bara står där som ett ufo. Det är det värsta som kan hända idag. Jag har dessutom det systemet för mig själv att när jag gör något som detta, tenta eller något som man tycker är jobbigt så gäller en belöning. Och den ska jag köpa kl 18 ikväll om jag hinner annars imorgon morgon. Längtar.

Men nu... mysig morgon i soffan med kaffe, macka och torrspruckna läppar, helvetes höst. Lypsyl finns än eller?!



pirr i magen och ont i magen. Längtar till klockan slår 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0