Aptrött

Helgen är över och jag är aptrött, det känns som att jag vaknat i helvetet men så är det ju måndag också! Vi hade det så bra i Halmstad. Fredagen bestod av en god middag på restaurangen Yoss som var det mysigadte och godaste hittills i mitt 25åriga liv. Efter maten gick jag och A och köpte en mcflurry till efterrätt och gick runt staden och kollade på alla mysiga hus. Det är så otroligt fint! Funderar nästan på att flytta alltså. Lördagen var full fart och fläkt och hann knappt tänka halv 7. Slutade med att vi var utklädda till pirater och hör och häpnad inte ett enda jävla kort togs tror jag! Måste kika efter det. Förfest hos Jenny som hade ordnat det så fint! Halloweentema all in. Utgång på Mårtensson med dans och dricka. Dog senare på natten utslagen i sängen. Märks på att man börjar bli gammal. Om jag sover dålig orkar jag fan ingenting i festväg. Men nu är det måndag och jag har sagt att jag ska börja med ett anna skipper liv. ha. Vi får väl se. Sitter på rådhuset och försöker plugga järnet.

Kommentarer
Postat av: maggan

idaho. ja ha tänkt på en sak. vad pluggar du och när hände det?? im confused.. och ja vill se bilder på piraterna :D

2011-10-31 @ 18:19:52
Postat av: Linn

ja jag vill också veta!! allt allt! när kan du skypa??

2011-11-01 @ 04:12:49
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0