Freedag!

Kom upp i tid ändå, festade på med frukost framför the voice och dessutom lyckats fått en tidning i dörrnedkastet imorse. Så skönt.
Jag är ju ledig idag så jag ska försöka få mycket gjort. Det ser bland annat ut som ett jävla bombnedslag här hemma. Enbart mitt fel, det ligger kläder överallt. Överallt. Så det blir städning för full rulle i eftermiddag. 
 
Nu har jag fixat lite kaffe och bänkat mig framför datorn och ska fixa och trixa med lite som hade deadline IGÅR..
Maggan&Idaho syndrom. Dont do it.

Vi har ju massa bra syndrom också men...

Kommentarer
Postat av: Linn

ni har MASSA bra syndrom!! :) <3

2011-10-21 @ 14:44:05
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com
Postat av: magga

pussgurka! visst ha vi många fina syndrom med! som tex att hitta hemliga utgångar på klubbar och hamna i trapphus!

2011-10-22 @ 19:50:42
URL: http://leopardladies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0