Fredagmorgon

Godmorgon!!
Jag har tvättid så jag måste vara uppe trots att jag är ledig och höll formligen på att dö när väckaren ringde.
Det är lite slagsmål om tiderna så man får verkligen passa på. En viss person ligger fortfarande opch sover och orkar inte kliva upp eftersom denne vet att idapidapersson klivit upp och grejar detta. Föreställ er mig då: Jag har sollat bort alla kläder som inte är mina. Jätteskönt i eftermiddag när vi ska vika ihop allt som är torrt. BARA MINA KLÄDER. Jag älskar sånt här, jag är skadeglad. Hemskt. Det är lååångt kvar till nästa tid är ledig. :P Jag kommer köra med den vanliga förvånade looken och inte fatta nåt, ba varför tvättade inte du nåt da? Tråkigt hörru.



Jag kör svartvinbärste med mackor idag. Det blåser hur myckket som helst fortfarande men jag ska ta mig en tur efter nästa maskin ändå. Friskt vågat! Jah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0