Lektion.

Jag vet inte varför saker hoppar ur min mun fast den är stängd.
Idag när vi hade en föreläsare som berättade om sitt liv som egen företagare och massa event och grejer hon åkte runt på så kommer hon in på en grej hon hade varit på och var så stolt över en grej där, hon hade nämligen träffat och pratat med ...sen kom en tystnad och hon log sådär asmycket så man bygger upp förväntningar enormt. Vem hade hon träffat lixom?! MAUD OLOFSSON...
Jag suckar och lixom väser ut missnöjt "jävla kärring". Jag gillar inte maud olofsson och nu vet alla i min klass det också. Fick be om ursäkt lite tyst. Less på mig själv att saker bara slipper ut .

Kommentarer
Postat av: Linn

du är fantastisk! love u <3

2011-09-29 @ 03:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0