Skitpiss

Det är näst intill storm...igen. Det öser just nu ner regn och inte finns det en gnutta snö kvar längre.
Men nu är det bara chill som gäller fram till julafton. Såå skönt. I helgen blir det lite julfirande hos Andreas föräldrar. Söndagen kommer bestå av packning vilket alltid innebär ångest för mig av någon anledning. Kan aldrig planera och bestämma vad jag ska göra i tid så jag måste ha med mig ALLT  för att var förberedd. Sen på måndag åker jag hem till norrland! Ska blir underbart. Hoppas på lite snö där nu då! 
 
som sagt piss och skitväder.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Här har all snö också regnat bort :( hör av dig när du är i norr så styr vi till nånting :)

2011-12-14 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0