Äntligen fredag!

Äntligen hemma. Kan säga att jag aldrig varit så nära på att strunta i något som idag...hade ingen bra magkänsla gällande provjobbet men allt har gått bra. Jag överlevde och alla kunder var nöjda och glada! Jag varit inte så nöjd dessvärre men så är det när man är perfektionist! Chefen var nöjd det är alltid kul. Kan säga att detta var bland det jobbigaste och läskigaste jag har gjort och belönar mig med ett glas drosty-hof och go mat under kvällen. Min riktiga belöning hanns inte köpas idag men kommer göra det imorgon! :)



Go kväll mina kära vänner!!



Kommentarer
Postat av: Linn

i knew it! du är bäst är så stolt över dig!! :)

2011-11-04 @ 20:34:28
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com
Postat av: maggan

jag tvivlade aldrig!! snyggt jobbat! pået igen bara!

2011-11-04 @ 20:49:38
Postat av: Jeanette

Jag visste att du skulle klara det! :)

2011-11-04 @ 21:04:45
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0