forr.se


Som vanligt på måndagar så kommer jag inte igång om jag stannar hemma. Det gör jag faktiskt aldrig,inga dagar. KOmmer alltid på något som ska göras och då tappar jag ALL inspiration till att skriva. Och det var just det jag skuller göra idag. Tog mig från byn..in till stan. Och sitter nu på stans mysigaste café som är bundet till en butik som heter Förr, som har underbar inredning och porslin och alla små grejor man kan tänka sig. Små saker i fina byttor från förr. Där har dom bland annat my favourite Green Gate, och Emma Bridgewater. Och det bästa av allt är att man får använda det när man fikar. Cafét är inrett efter butikens alla märken. Mycket marimekko men gobitarna finns där. Jag ska fråga om jag får bo här ett tag.



Dom har även försäljning på nätet: kolla in på forr.se



Det tar mig tillbaka till förritiden och jag får världens Jane Austen inspiration när jag dricker kaffe ur denna goding av Green Gate. Låt stäverna flöda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0