Monsterpass

Såklart ska det komma någon. Såklart ska det vara någon som kommer.
 Jag står där och hulkar när jag äntligen tagit mig uppför sista backen. Det var läääängesen jag tränade tills jag spydde. Händer nästan aldrig. Om jag inte ätit nyligen. Nu var allt bra, världens skönaste joggpass. Så fort det känns bra måste jag alltid dra ut det lite till, tills det inte blir bra. Och där stod jag och spotta och fräste. Det kom i princip bara vatten men fan vad äckligt det är. Och såklart kommer det en hurtig liten pensionär som håller på glo ögonen ur sig. Går så långt på andra sidan spåret man bara kan. Hennes stavar gick i ett, medans hon själv trampa i luften. Nästan så hon ramla in i blåbärsriset typ. Må man behålla stoltheten tänkte jag och loskade världens grabbloska och sa TJENA! Trodde faktiskt inte att hennes ögon kunde bli större genom dom där flaskbottnarna till glasögon, men jo det blev dom.


Kommentarer
Postat av: petra

Hahaha!! men gudis vilken hurtbulle ...roligt med tanten. nu har hon nåt att prata om me göbben

2011-11-23 @ 18:31:26
URL: http://petralif.webblogg.se/
Postat av: linn

det är sånt här jag saknar att prata i telefon om! klockrent! :D puss (elina skrattar med!:))

2011-11-25 @ 05:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0