Morn Morn!

Sitter med en kopp kaffe och försöker vakna till. Jag har bara torsdag och fredag kvar nu på denna veckan sedan är mina livs prövningar över. Så farligt är det inte men det har verkligen varit en fullproppad vecka på något sätt och massa nya saker som krävt all energi! Imorgon är väl den mest jobbiga dag, jag ska jobba på en salong för ett jobb. Men jag lägger inte så stor vikt i det för det är minimal chans att få jobbet. Hörde nu att jättemånga sökt och flera har provjobbat denna vecka och dom hade tydligen jobbat i flera flera åååår. MEN det är fortfarande kul att få komma ut och jobba lite, och det känns som att man tar bort lite nervositet inför nästa jobbsök. Så e det med det.
Nu blire ägg till frukost. puss hej.


Kommentarer
Postat av: limpan

men fan vad härligt!!! skitbra ju :) tror på dig jag! :):)

2011-11-03 @ 20:54:10
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0