Födelsedagsbarnet

Jag har så jävla fina och roliga minnen med dig som jag aldrig kommer glömma.
Önskar att jag hade min gamla trasiga laptop med alla godingar till bilder. MEN... några som ännu finns kvar tillägnar jag dig från forntida dar baby!

En gång för längesen... var vi så söta.




Tills vi upptäckte turkisk peppar...Sen bröt helvetet lös...


...





   


Vi samarbetade alltid.








Vi blev brunett nåra gånger...
   
För att vara lika fina som vår vapendragare...





But lets face it, we are blond!



Grattis på din dag baby. Saknar dig!





Nu är hela jävla trion 25.


Dags för en återförening snart.






Kommentarer
Postat av: Linn

åååååh!! fan vilket fint inlägg! det gjorde min dag! å det är inte ens min dag höhö ;) fan vad jag saknar er! dec 25 då jävlar :D

2011-11-23 @ 16:15:57
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com
Postat av: maggan

godingar!!!!!!! massa kärlek till er. alltid vi, alltid oss. oslagbara. då såväl som nu.

2011-11-23 @ 18:48:30
Postat av: linn

jag vill gilla josephines kommentar?

2011-11-25 @ 04:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0