Folksam

En givande dag då kan ju många tycka. Inte jag.
Folksam kan sina grejor. Finns det mer säljkåta och övertrevliga människor? Det roligaste av allt är att det lyser igenom hjälten ganska rejält. Jag blir så rastlös av att sitta och lyssna på såna människor som verkligen målar upp allt färglatt och blommigt i högsta grad.  Ge lite fakta, kör säljtekniken men lugna sig med överdoseringen!
Vi förtjänade en superlunch efter det ....kycklingsallad! mumma.

Ska svida om för en jogg i skogen nu innan jag slår mig ner och pluggar lite!



Sallad is the SHIT.

Kommentarer
Postat av: edwal

åk inte till staterna vännen. det är smiley-fejs deluxe 24/7. man lär sig ignorera men att en del står ut med sig själva alltså!

2011-10-05 @ 16:51:30
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com
Postat av: edwal

jävla komiskt vore det! haha åh kom hiit!

2011-10-05 @ 23:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0