Ekonomi.

En rolig sak hände häromdan.
Jag skulle på en infodag om startaeget kurs, få en inblick i vad somm finns och vilken information och hjälp man kan få typ.
Kl 9 ramlar jag in i ett fullt klassrum någonstans i Skövde. Det blev helt tyst och jag fick en sur liten pik av karln framme vid tavlan om att vi börjar halv 9. Ursäktade mig och satt mig tyst.
Därifrån gick det i en rasande fart med siffror hit och dit. Efter några minuter satt jag och räknade ut saker jag inte ens hade en aning om vad det var. Diskussioner hit och dit. Jag tänkte att faan vad ingående denna informationen var! Efter 7 timmar och dagen är slut säger alla hej då ses imorn!
Imorn? jaha är det 2 dagar säger jag?
7veckor. 7 veckor. 7veckor.

På något sätt ramlade jag in på företagsekonomin. Alla i klassen har redan en affärside och är på väg att starta eget efter kursen. Haha.
Jora såatte... Nu har jag en namnskylt och en miniräknare. Skulle inte jag bara på infon?!

aja....

Kommentarer
Postat av: Linn

haha in i hetluften bara! :) :)

2011-09-15 @ 18:51:22
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0