Dränk dig i kaffe efter sömnlöshet

Då kom måndagen igen. Nu börjar blåveckorna som mamma sa. Påsk är väl nästa myshelg med lite ledigt. Om jag ska vara ärlig så känns det rätt skönt. Nu vill jag ha vardag igen. Göra något bra med detta år.
Med lite lätt mensvärk har jag dränkt mig i kaffe till morgonen efter en sömnlös natt. Så jävla ¨många frågetecken i huvudet. Jag måste komma på något att tänka på när jag ska sova. Att räkna får hjälper inte längre. Först var det vita får, sen utrustades får med kläder, sen olika färger, röster, namn, titlar osv. Mr sheep and little white hjälper inte längre.


 
Ska slänga i mig lite lunch och fortsätta vänta på ett samtal jag gruvar mig för. Tar alltid så konstiga beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0