Payback

Det är alltid lika roligt när grannarna har fest. Särskilt när det är var och varannan helg,gärna torsdagar. Särskilt när det är en barnfamilj med småttingar. Förstår inte riktigt hur det går ihop. Och ja, jag vet att jag är en surkärring nu. Men det blir på en annan nivå när det röjs till typ 4 hemma i lägenheten, Varför går dom inte ut?! Somnade av och till i natt och vid 4 var jag asless när jag hörde summer of 69 med allsång för femtioelfte gången... Det är heller inte ungdomar som har kul. Det är gamla sura som aldrig någonsin har sagt hej i trappuppgången, aldrig ens ett uns till leende.
Så vad gör då en surkärring om vaknar kl 7 på en söndagmorgon? Jo... man drar igång summer of 69. Rätt så högt.

Min morgonkopp Zoega har aldrig smakat bättre...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, precis vad jag skulle göra också :P Hämnden är ljuv, moohaaahaahaa!!

2012-01-08 @ 17:16:28
URL: http://nettanbutterfly.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Precisely exactly :)

2012-01-08 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0