Fuck sunday

Blev en liten "julmiddag" hos svärföräldrarna igår i Borås, då jag bestämt för att fira i norrland så var det inte mer än rättvist att hälsa på helgen innan hos dom. Inte mitt favoritgöra precis. Känner mig som ett totalt ufo. Inte lite heller. Vi kommer verkligen från olika världar. Jag blir helt nollställd. Jag kan fan inte ens röra besticken normalt, tappar gaffeln, sätter i halsen, äter knappt något. Herregud. Men det var god mat och gott kaffe och efterätt. Men det blev en sen kväll. Jag har inte sovit på en vecka, vet inte varför men jag kan bara inte somna. Haft såna perioder förut men inte såhär. Då har jag sovit i allafall några timmar per natt och nu sover jag inte ens 2-3 timmar. Dålig sömn, tränat mycket och för lite mat, blandat med mensvärk och hormonmonster humör blir inte till slut bra. Fick ett jävla utbrott i bilen på väg hem igår. Allt blev bara så jobbigt. Av någon anledning. Ville inge mer. Storlipade som en bebis på väg hem i 2 timmar. Antar att kroppen bara säger nej ibland. Jag var så sjuuukt trött och somnade som en stock när jag kom hem. Höll tillbaka ett skrik när jag tittade mig i spegeln imorse. Har säkert föråldrats 10 år denna vecka. Då är det skönt att ha en pojkvän som fixar till en kopp starkt kaffe medans man ligger död i soffan.
Påsarunderögonenehejkomochhjälpmig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0