Norrland!

Det börjar närma sig julafton med stormsteg och jag åker faktiskt upp till norrland ikväll! Känns lite drygt att kliva på nattåget och vara framme halv 4 imornbitti, mitt ute i ingenstans dessutom. Men när man väl är hemma kommer det vara så skönt! Något som jag drar mig för är att börja packa. Det är så enormt ångest för mig och jag drar ut på det hela tiden. Önskar man kunde ta med sig allt. Eller ingenting.

Vi fick med en espressomaskin från Andreas föräldrar till min lycka. Sätter mig och sipprar på en kopp nu och skriver packningslistan.


Kommentarer
Postat av: petra

Hoppas resan gick fint!! Hälsa mamma å pappa från mig :)

Sakna yvonne ibland där nere me pippifåglarna hon gödde så fint på vintern !=)

2011-12-20 @ 15:45:25
URL: http://petralif.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0