Ironic, yes it is.

Fick 3 samtal imorse om jobbintervjuer, långt utspridda runt sverige. Så klart vill man ha jobben, men såklart vill man försöka få det att funka med sin pojk när man äntligen lyckas komma ifrån typ 2 års distansförhållande... och visst vill jag försöka vara kvar på en plats mer än i 1 år, skaffa inte bara ytliga tillfälliga vänner och människor i livet, lösa ett gymkort för gud skull, spela in mig i ett fotbollslag och inte i 4 lag på ett år typ. Jag vill fixa och trixa med inredning i en å samma lägenhet då jag verkligen ÄLSKAR det. Jag vill stampa fast mig ett tag. Men what to do?! 


Det jobbet jag provade för förra veckan har iaf hört av sig. Dom har gallrat ut flera stycken så det står mellan mig och en annan tjej nu, hon som jobbat i fan 10 år på en annan salong i stan. Så dom ville att vi skulle jobba lite till för att kunna bestämma sig. Lite skönt att "tävla" mot en pingla som har lång erfarenhet. Det är inte mitt drömjobb, då det bara är klippningar, aldrig färg eller så men jag får iallafall leka med saxen. Hoppas inte mycket på detta jobb med tane på vem man står emot. Så jag funderar starkt på att åka på de intervjuer jag fick... norrköping, nynäshamn, skååååne?!



Kommentarer
Postat av: petra

Men va har jag sagt Ida, SUNDSVALL.

Skåne är åt fel håll ;)

2011-11-10 @ 11:42:32
URL: http://petralif.webblogg.se/
Postat av: maggan

ååååh DUKTIG!!! stort lycka till! jag håller alla tummar jag har, vilket iofs bara är två, och hoppas du får jobbet :D

2011-11-10 @ 14:44:12
Postat av: Linn

kuuul!! lycka till!! :D om jag korsar fingrarna som folk gör här så blir det lite fler än tummarna höhöhö :p håller p ådig jah!

btw ja skåne är definitivt åt fel håll.

2011-11-10 @ 19:15:03
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0