Mitt på dan

Åh jag vill bara säga tack till pushande sms och uppmuntarnaden inför imorn känns så jävla bra att höra sånt :)
Om jag ska vara ärlig så hoppas jag på magsjuka eller liknande haha. Närå, det är brar att köra så det ryker i 8 timmar sedan fortsätta söka och komma på vad man vill göra. Dom andra tjejerna har jobbat på salonger i Skövde många år så dom kan ju det här så jag har inget att förlora egentligen. En erfarenhet rikare efter imorn helt enkelt!

Var precis ute i Götene och umgicks med lite hästar! Funderar på att börja rida igen, har saknat det så jävla mycket och nu är det igång snart igen! Lyckas alltid sätta igång allt för många bollar i luften samtidigt men vill man så hinner man! Ett superfint nyrenoverat stall, tjejen som äger det har 4 hästar varav en nordsvensk (oh my god) mina absoluta favoriter, och hon behöver någon som hjälper henne med alla hästar då hon har lite tid över. Jag ska fundera över helgen hur jag ville göra... men gud vilka godingar.



Hästtjej igen?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Ska kurera mig som bara den, sen på söndag kan jag vara sjuk!

2011-11-03 @ 15:13:56
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0