Brr

Alltså nu är det verkligen HÖST. Kylan tränger sig in genom alla kläder och jag kan inte i mitt liv förstå dom stackars studenter i sina overaller som bänkar sig här på gatan utanför biblioteket och fryser ihjäl ikapp med alkohol. eller ja alkoholen fryser väl inte ihjäl men.  Vet inte vad dom hade för sig idag men något var det, tänkte att det skulle vara lugnt ute på stan nu när det är helg före löning och jag var rätt tidig, men stället kryllade av ungefär hundra miljoner overallnissar. Och på systemet var det värst så klart.
Men jag kom ut levande med en vinare över huvudet så nu blire vinmys med kycklingmat.
Och höstmys såklart! Det är pumpatider nu hörni!



För övrigt...hur fan länge ska myggjävlaran överleva då?! Helvete.

Kommentarer
Postat av: edwal

Myggen är de nya kackerlackorna.

2011-10-23 @ 01:43:56
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0