Halmstad!

Finaste staden. I helgen åker vi till Halmstad! Ska bli suveränt kul. Halloween fest med utklädnad... där kom ju problemet. Har lite panik över outfit. Help?!
Kommer antagligen vara tråkig polis bara för att kostymen ligger här hemma. Eller cheerleader, eller djävul...eller va?! 
 Nåja, det är folket man vill åt. Ska träffa finaste Jenny och Emelie från bibliotekshögskolan tiden :)
Bara för att jag ser fram emot detta så mycket så lovar jag hundra miljoner att det kommer hända något... kommer inte bilen starta? Kommer det ringa från något jobb som man måste börja på med en gång? Kommer jag få mystiska bölder på kroppen och förvandlas till ett vrak? Feber? Hell to the No, vi åker på fredag. Punkt.

Sitter och sipprar kaffe, sista föreläsningen på gång. Även sista dagen kan man säga. Imorgon har vi avslutning med tårta och stohej.



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du kan vara svart lucia. Då behöver du inte tänka så jättemycket på smink som ska tvättas bort sen ;) Fast iofs kan vara lite svårt kanske å få tag i luciakrona.



sv: Tack :) Så svårt att hitta snygga plånböcker tycker jag så extra kul när man hittar en :) Jag fyller år den 13:e november :P Blir kalas med släkten som vanligt annars blir det nog inte så mycket firat, haha.

2011-10-27 @ 08:59:48
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/
Postat av: maggan

ja ska på fet halloweenfest på en fet klubb i amsterdam imorn. ska va naughty schoolgirl/nerd i en fin kombo. tycker du kan va polis eller cheerleader, huvudsaken du är heeeeet :D

2011-10-28 @ 00:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0