Hard week

Denna vecka har nog varit den jobbigaste på väldigt länge. Vet inte varför men som sagt energi finns inte. Imorgon är sista dan innan det blir helg och det känns grymt skönt! Men.... då är det ju så att lilla jag kan aldrig ta tag i saker när jag borde och kan så jag har högvis med saker att göra, som jag nu MÅSTE göra i helgen och då blir det gensat en signal till hjärnan att det är asjobbigt. Så fort det blir ett måste så fuckar min hjärna upp.
Men nu är det bara så att jag måste måste måste ta tag i plugg och massa annat i helgen, jag vill helst av allt sova, så det är väl det enda jag kommer göra fre,lör,sön- sova,läsa,skriva.
Jag kom hem 14.00 idag och sov till 18.30... nu är kl strax efter 22 och jag håller på att somna där jag sitter.
Hit med lite snö nu så det blir ljust och fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0