Onsdag mornign!

En något bättre dag idag då va? Kanske ska ta tag i det direkt när man vaknar. Solstrålen perssons första ord "idag ska bli en bra dag" Alla som känner mig vet att det inte är något som skulle komma ut ur min mun, utan sarkasm då förståsss.
Det var en ritkigt seg dag igår. Bert 70 år har vår klass i ekonnomi, och det kan bli en aningen segt ibland. Inte direkt någon sprutt på den gubben. Vilken inte ens är lärare heller...hur går sånt till?
Idag ska vi surra försäkringar vilket är riktigt bra. Några försäkringsbolag kommer och battlar om sina. Vi i idoljuryn ska sitta och mjölka ur dom.

Ordentligt sträningssugen nu, men jag har så svårt att avgöra om jag har råd med träningskortet eller inte! 299kr i månaden är ju vanligtvis något som bara rinner mellan fingrarna på onödigheter, men om dom verkligen ingår i cirkeln att allt ska gå runt som nu då är det knivigt. :(
Men ska iallafall dra på ett provpass i veckan, ska se om jag kan hänga med Jeanette på ett pass imorn! :)



Jag älskar låten på twinrix reklamen. Hur fan får man tag i den?! Önskar min pingla Ph Henriksson va här. Hon löser det mesta och borde vara med i vem vill bli miljonär. Bin, fixa den låten? puss

Kommentarer
Postat av: PH Henriksson

MAGGAN TO YOUR RESCUE! Tyvärr går den låten inte att få tag på men den heter "On y va à la plage". Jag ha iofs inte sett på svensk tv på evigheter men så ha inte sett reklamen men så heter iaf låten till den senaste reklamen :) miss u too!

2011-10-05 @ 08:45:57
URL: http://leopardladies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0