Snooz

Alltså. Vaknade kvart över 5 och försökte förgäves stänga av klockradion, i evigheter. Inser snart att det är grannen ovanför. jag behövde verkligen kliva upp men bara därför ville jag ligga kvar och blev tokirriterad. Tio i 7 stänger dom av den. Funderade ett tag på att stå och kika i nyckelhålet ut till trappuppgången för att haffa dom när dom gick på jobb/skola. När jag ligger och retar mig på saker kan jag komma på dom mest sjuka grejor. Olika lappar jag vill skriva, små post it på deras dörr osv. Ni vet "den som inte tar bort luddet ska dö".  Nu vet jag då att det är en stor familj, som dessutom....har två hundar, livliga kanske inte är rätt ord men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0