Det går i vågor lixom.

Ibland älskar jag dagarna. Har hur mycket energi som helst. Ibland vill jag bara dö.
Som idag. DÅ funderade jag på att ha magsjuka. Tänkte skylla på pizzan igår. Vem fan äter pizza med styckad kyckling,jordnötter,bacon,curry? Jag skulle ha en hawaiiiii. Sur som ett as blev jag. Som en barnrumpa kröp jag upp i soffan och ba: nä glöm det jag tänker inte äta. Åkte och köpte en ny. Helt otroligt.
Men jag har inte magsjuka. Jag tog mig upp. Är på väg på affärsutveckling. Vet att den föreläsningen är otroligt bra så lite hjälp hade jag där.
Livet måste ju hänga ihop med havet på nåt sätt..
Det går i vågor lixom.

Kommentarer
Postat av: Linn

Det GÅR i vågor!! ;)

Önska inte magsjuka btw, jag blev matförgiftad igår när jag va med en tjej jag inte kände väl alls, INTE kul!

2011-09-29 @ 15:43:54
URL: http://itjustgotserious.wordpress.com
Postat av: petra

hahahha. ida, knort i nudlarna så börjar man grina :)

stubinen är kort, jätte kort :)

2011-09-29 @ 19:25:19
URL: http://petralif.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0