Skatteverket.

Godmorgon!!!!!
ovanligt laddad för att vara måndagmorgon... sovit en hel natt för första gången på aslänge.
Ska iväg och lyssna på skatteverket i minst 3 timmar nu.. vet inte alls vad det innebär eller vad dom ska tjöta om så länge. det ingår i kursen vilken jag är för övrigt ordentligt förvirrad över ju. Vet inte ens om jag ska vara där?!
Jag ska lyssna, filosofera och diskutera :)

Ska äntligen kolla in ett gym här i Skövde. Saknar fristilen i Östersund supermycket. Sämsta är att man måste binda upp sig så länge jämt, vet ju inte hur länge jag blir kvar här lixom! Men jag fick en gratis vecka på feel good så jag ska kolla in deras villkor :)

baj baj äppelpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0