Förmiddag onsdag

Lyckades lura med mig karln på rådhusets cafe för lite plugg och liknande. Han sitter och fluktar på sin c-uppsats lite och jag är smått avundsjuk, fast ändå inte. Fy vilken ångest jag skulle ha, men gud så kul att studera igen. Sugen på det, att jag är! Det är lätt så när en ny termin börjar och det just nu inte finns ett enda jobb i Skövde, jag kan inte sitta hemma på rumpan. Får panik. pronto. Jag har lite trådar att dra i så får se om det dyker upp något roligt inom workie fronten. Distanskurser är alltid lika roliga, skulle kunna beta av hur många som helst. Så nu sitter jag här och försöker dra i några trådar och hitta på något kul, medans jag önskar att Andreas var tjej så jag kunde surra om en topp på Ginatricot som jag vill ha. Suck.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0