Nyåret.

Det är på något sätt skönt att vardagarna har kommit igång, även om det är lite trist att allt är över. Det var i allafall ett bra avslut på detta år. Vi fick för oss att åka på en fest i Borås, några vänner till Andreas hade hyrt en lokal och det var trevligt. Vi mysade till det och bodde på first och hade en supermysig eftermiddag tillsammans med nyårsmiddag på Jensen där jag blev övermätt och trodde klänningen skulle spricka allt mer! Supergod belgisk choklad-efterätt som man absolut inte kan missa. Hotellrummet var superfint med världens skönaste säng. Vi hade förfest i Andreas gamla lägenhet, som nu en av hans vänner bor i,  det var en konstig känsla att vara tillbaka, vi båda bodde i Borås när vi träffades så det fanns så mycket minnen i den lägenheten. Vidare till festen med galej. Lite för mycket skumpa...tillåtet på nyår.


Standard rum på first, hur fint som helst och frukosten var gudomlig.


Idaho på tolvslaget. Lullig och lycklig.


Nyårsdagen tog vi en promenad i regniga Borås, gick förbi min lägenhet jag bodde i då jag bodde i Borås. Balkongen till vänster, där bodde jag! Fina minnen, mysigaste lägenheten. Saknar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0